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Service

Let us take care of your Q.wiki!

With our reliable service, we will help you make optimal use of Q.wiki in your company at any time — quickly, competently and practically.

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drei Servicemitarbeiter lachen in die Kamera
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Our flexible service for your individual requirements

For our Q.wiki Enterprise customers, we offer a tailor-made service package that is tailored exactly to your needs (plus additional charge).

Individuelle Reaktionszeit Kreislauf
Individual response times
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Critical Issue: 8h
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Major Issue: 16h**
Response time 2/8
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Critical Issue: 2h
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Major Issue: 8h**
** the exact definitions of critical and major issues are part of our Terms and conditions.
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Persönlicher Technical Account Manager
Personal Technical Account Manager (TAM)
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Personal contact and individual service
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Fast response times and needs-oriented service processes
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Organization and implementation of technical training
Learn more about TAM
FAQ

Do you have any questions about our service?

You can find the most important answers in our FAQ:

I have a particularly urgent question. Can I prioritize them?

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Um gleiche Bedingungen für all unsere Kunden zu schaffen, arbeitet unser Service nach dem FIFO-Prinzip: Anfragen bearbeiten wir in der Reihenfolge, in der sie bei uns eingehen. Eine Priorisierung von Anfragen ist nur über das Zubuchen von Reaktionszeiten und für die dabei definierten Fälle möglich – bitte habe Verständnis dafür.

Ich habe eine gute Idee für Q.wiki. An wen kann ich mich damit wenden?

Kreuz-Symbol für nicht bestätigte Anforderung

Deine Ideen und Entwicklungswünsche für Q.wiki sind bei uns herzlich willkommen! Sende diese gerne an feedback@modell-aachen.de und beschreibe uns dein gewünschtes Feature. Je detaillierter du dabei vorgehest, desto einfacher kann unser Produktmanagement dein Anliegen verstehen und bewerten.

I found a bug in Q.wiki. How can I correct the error free of charge?

Kreuz-Symbol für nicht bestätigte Anforderung

Schreibe uns einfach ein Ticket über das Help Widget in deinem Q.wiki.

How long does it take to fix bugs?

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How long it takes to fix bugs depends on many different factors. Therefore, please understand that our service cannot provide you with any detailed information about this. The operator will let you know which errors have been fixed during the next update.

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